בחירת זמר לשירה ישראלית בימי קורונה ותכנון האירוע

תכנון האירוע עם זמר לשירה ישראלית בימי קורונה
אין ספק, בימי קורונה הכללים ישתנו, כבר לא ניתן לעשות אירועים בצורה רגילה, יש לשמור על כללים כפי שקבעו לנו. ריחוק ,קפסולות ,מסכות, אילו מילים שלא זרים לנו,
בכדי לעשות אירוע עם זמר לשירה ישראלית בימי קורונה צריך לשמור על הכללים. כמות האנשים חייבת להיות כפי שנקבע, אך עדיין ניתן לקיים אירוע בתקופה זאת, לפעמים האירועים הקטנים עם זמר לשירה ישראלית בימי קורונה, מעצימים את האירוע החברתי המצומצם.
עם זמר בימי קורונה ניתן לעשות גם אירועים בשכונות עם גנראטור על עגלה הרתומה לרכב, או בצמתים של רחובות, כאשר הקהל נמצא קרוב לביתו ושומר על מרחק. כמו כן ניתן גם לעשות בסבבים עם קבוצות קטנות כפי שנקבע בהחלטות.
בבחירת זמר לשירה ישראלית בימי קורונה, ההחלטה לא פשוטה, מה לבחור זמר צעיר ודינמי, או זמר מבוגר,
זמר לשירה ישראלית בימי קורונה, חייב להכיר את השירים הקיימים בכל השנים והמותאמים לכל הגילאים, משום שקהל היעד יכול להשתנות גם באירוע המצומצם וגם ברחובות
כל השיקולים בבחירת השירים צריכים להיות מתואמים עם המזמין, מי קהל היעד, גילאים, סגנונות ועוד...

תכנון האירוע והציוד הנדרש
זמר לשירה ישראלית בימי קורונה צריך שכל הציוד הנדרש חייב להיות ברמה גבוהה ועם ציוד חליפי במקרה הצורך.
הגנראטור, ההגברה, המקרן, המסך, המיקרופונים, איכות המצגות ועוד...
יש להגיע שעה לפני האורחים, לראות שמיקום הבמה נמצא קרוב לאורחים בכדי ליצור קשר עין ויחד עם זאת לשמור על מרחק בכדי לעמוד של לפחות שלושה מטרים ,כמובן גם מיקום המסך בכדי שכל האורחים יוכלו לראות את המצגות.
במידה והאירוע על עגלה הרתומה לרכב מומלץ להגיע כמה ימים לפני האירוע לראות את גודל העגלה ,לעבור עם המזמין ברחובות ובצמתים של הפעילות.


לסיכום
הניסיון של זמר לשירה ישראלית בימי קורונה חשוב ביותר, כמו כן גם, הציוד הטכני. בכדי שהאירוע עם זמר לשירה ישראלית בימי קורונה, יהפוך למוצלח, חייבים כל הגורמים הנ"ל לחבור יחד .בהצלחה.


לפרטים נוספים: 050-5336147
ניתן גם לשלוח הודעה בקישור המופיע למטה